ماسک موی او جی ایکس حاوی روغن آرگان مراکش مدل ARGAN OIL OF MOROCCO حجم 300 میل

ویژگی‌ها
برند: او جی ایکس
ترکیبات: پروتئین ابریشم, روغن آرگان مراکش
عملکرد: آب رسان, تقویت کننده و تغذیه کننده, جلوگیری از شکستگی مو, رطوبت رسان, لطافت, نرم کننده
ساخت: فرانسه
مناسب برای: مو های اسیب دیده, موهای خشک
طریقه استفاده: پس از شستشو، آب اضافه‌ی موها را با فشار ملایم انگشتان روی ساقه آن‌ها یا با قراردادن موها بین دو لایه حوله و فشاردادن و برداشتن حوله، بگیرید. این کار را تا جایی ادامه دهید که دیگر قطرات آب از انتهای ساقه مو چکه نکنند. مقدار کمی از ماسک مو روغن آرگان مراکش OGX را در کف دست ریخته، دست‌ها را بهم بمالید تا گرم شود. سپس به آرامی روی ساقه موهای نمدار (از وسط تا انتهای طول مو) ماساژ دهید. از شانه دندانه درشت یا انگشت با ملایمت استفاده کنید تا گره موها باز شود، موها از هم جدا شوند و مایه‌ی ماسک به تمام قسمت‌های مو برسد.اجازه دهید ترکیبات این ماسک مغذی در گرمای محیط حمام و حضور بخار آب به تارهای مو نفوذ کند. گرما کمک می‌کند فلس‌ها یا پولک‌های سطحی فیبرهای مو باز شوند و ماسک بتواند رطوبت و مواد مغذی را به درون ساختار ساقه مو تزریق کند.بعد از حدود 3 تا 5 دقیقه موها را با آب سرد آبکشی کنید تا اضافه‌ی ماسک شسته شود و فلس‌های سطحی مو بسته شوند تا رطوبت درون مو بماند.
ارسال سفارشات شهر پارسیان با پیک موتوری
ارسال سفارشات شهرستان های دیگر با پست پیشتاز
free-shipping
قیمت محصول در تاریخ شنبه 31 شهریور بروز شده است.
13% Original price was: 540٫000 تومان.Current price is: 468٫000 تومان.

محصولات پیشنهادی

خلاصه

 ویژگی های محصول

  • حاوی روغن آرگان جهت آبرسانی، تغذیه و درخشندگی مو
  • دارای پروتئین ابریشم جهت ترمیم موهای آسیب دیده
  • ایجاد لطافت و نرمی، مانع از شکنندگی و ریزش مو
  • محافظت از کوتیکول های مو با خاصیت مرطوب کنندگی
هرگز محتوی ماسک مو را به ریشه مو نزنید.از تماس ماسک موی آبرسان و ترمیم Argan Oil او جی ایکس با چشم خودداری شود و درصورت هرگونه تماس تصادفی، بلافاصله چشم‌ها را بشویید.

توضیحات تکمیلی

برند

او جی ایکس

ترکیبات

پروتئین ابریشم, روغن آرگان مراکش

عملکرد

آب رسان, تقویت کننده و تغذیه کننده, جلوگیری از شکستگی مو, رطوبت رسان, لطافت, نرم کننده

ساخت

فرانسه

مناسب برای

مو های اسیب دیده, موهای خشک

طریقه استفاده

پس از شستشو، آب اضافه‌ی موها را با فشار ملایم انگشتان روی ساقه آن‌ها یا با قراردادن موها بین دو لایه حوله و فشاردادن و برداشتن حوله، بگیرید. این کار را تا جایی ادامه دهید که دیگر قطرات آب از انتهای ساقه مو چکه نکنند. مقدار کمی از ماسک مو روغن آرگان مراکش OGX را در کف دست ریخته، دست‌ها را بهم بمالید تا گرم شود. سپس به آرامی روی ساقه موهای نمدار (از وسط تا انتهای طول مو) ماساژ دهید. از شانه دندانه درشت یا انگشت با ملایمت استفاده کنید تا گره موها باز شود، موها از هم جدا شوند و مایه‌ی ماسک به تمام قسمت‌های مو برسد.

اجازه دهید ترکیبات این ماسک مغذی در گرمای محیط حمام و حضور بخار آب به تارهای مو نفوذ کند. گرما کمک می‌کند فلس‌ها یا پولک‌های سطحی فیبرهای مو باز شوند و ماسک بتواند رطوبت و مواد مغذی را به درون ساختار ساقه مو تزریق کند.بعد از حدود 3 تا 5 دقیقه موها را با آب سرد آبکشی کنید تا اضافه‌ی ماسک شسته شود و فلس‌های سطحی مو بسته شوند تا رطوبت درون مو بماند.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فروش ویژه
ماسک موی او جی ایکس حاوی روغن آرگان مراکش مدل ARGAN OIL OF MOROCCO حجم 300 میل
ماسک موی او جی ایکس حاوی روغن آرگان مراکش مدل ARGAN OIL OF MOROCCO حجم 300 میل
13% Original price was: 540٫000 تومان.Current price is: 468٫000 تومان.
سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)