وازلین کودک جانسون مدل jelly حجم 250 میلی لیتر

ویژگی‌ها
روش مصرف: برای جلوگیری از این مسئله، قبل از قرار دادن پوشک، یک لایه نازک وازلین جانسون به قسمت های مورد نظر بمالید. علاوه بر این، می توانید بعد از حمام بر روی پوست کودک استفاده کنید، چرا که این وازلین رطوبت طبیعی پوست را حفظ می کند و نرمی بی نظیری در پوست کودک ایجاد می کند.
برند: جانسون
عملکرد: از بین برنده خشکی لب، آرنج و پاشنه پا, بدون بو, جلوگیری از عرق سوز شدن, حاوی روغن برای محافظت موثر و جلوگیری از خشکی پوست, حفظ رطوبت پوست نوزادان, فاقد ترکیبات مضر و مناسب کودکان, محافظت ۲۴ ساعته
مناسب برای: انواع پوست, کودکان و بزرگسالان
حجم: 250 میل
برند: جانسون
ارسال سفارشات شهر پارسیان با پیک موتوری
ارسال سفارشات شهرستان های دیگر با پست پیشتاز
free-shipping
قیمت محصول در تاریخ شنبه 31 شهریور بروز شده است.
193٫000 تومان

توضیحات تکمیلی

روش مصرف

برای جلوگیری از این مسئله، قبل از قرار دادن پوشک، یک لایه نازک وازلین جانسون به قسمت های مورد نظر بمالید. علاوه بر این، می توانید بعد از حمام بر روی پوست کودک استفاده کنید، چرا که این وازلین رطوبت طبیعی پوست را حفظ می کند و نرمی بی نظیری در پوست کودک ایجاد می کند.

برند

جانسون

عملکرد

از بین برنده خشکی لب، آرنج و پاشنه پا, بدون بو, جلوگیری از عرق سوز شدن, حاوی روغن برای محافظت موثر و جلوگیری از خشکی پوست, حفظ رطوبت پوست نوزادان, فاقد ترکیبات مضر و مناسب کودکان, محافظت ۲۴ ساعته

مناسب برای

انواع پوست, کودکان و بزرگسالان

حجم

250 میل

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

وازلین کودک جانسون مدل jelly حجم 250 میلی لیتر
وازلین کودک جانسون مدل jelly حجم 250 میلی لیتر
193٫000 تومان
سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)