کرم ترمیم کننده سیکالفیت Cicalfate اون Avene حجم 40 میل

ویژگی‌ها
روش استفاده: بخشی از پوست خود را که نیاز به استفاده از این سیکالفیت بی نظیر را دارد با آب شسته و سپس خشک نمایید. مقدار زیادی از کرم را به آرامی روی همان بخش مورد نظر پوست بمالید و به مدت 5 تا 7 دقیقه به خوبی و با آرامش کافی ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.
عملکرد: از بین بردن اثر انواع زخم، سوختگی و التهاب, ترمیم کننده و ضد عفونی کننده سوختگی سطحی, تسکین دهنده التهابات پوست بلافاصله پس از اولین استفاده, تسکین فوری سوزش و بیقراری نوزاد, دارای فرمولاسیون پیشرفته و ترکیبات فعال و منحصر به فرد, درمان التهاب،قرمزی و سوزش پوست عرق سوز شده, درمان خراشیدگی،سوختگی،بخیه،پوست خشک،دارای اگزما،حساس و آسیب دیده و التهابات ادرار سوختگی نوزادان, درمان فوری و بسیار مناسب التهاب و حساسیت پای نوزادان, قابلیت ترمیم‌کنندگی بالا, محافظت بالا از لایه‌ی دفاعی پوست
برند: اون
حجم: 40
برند: اون
ارسال سفارشات شهر پارسیان با پیک موتوری
ارسال سفارشات شهرستان های دیگر با پست پیشتاز
free-shipping
قیمت محصول در تاریخ شنبه 31 شهریور بروز شده است.
- +

محصولات پیشنهادی

توضیحات تکمیلی

روش استفاده

بخشی از پوست خود را که نیاز به استفاده از این سیکالفیت بی نظیر را دارد با آب شسته و سپس خشک نمایید. مقدار زیادی از کرم را به آرامی روی همان بخش مورد نظر پوست بمالید و به مدت 5 تا 7 دقیقه به خوبی و با آرامش کافی ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.

عملکرد

از بین بردن اثر انواع زخم، سوختگی و التهاب, ترمیم کننده و ضد عفونی کننده سوختگی سطحی, تسکین دهنده التهابات پوست بلافاصله پس از اولین استفاده, تسکین فوری سوزش و بیقراری نوزاد, دارای فرمولاسیون پیشرفته و ترکیبات فعال و منحصر به فرد, درمان التهاب،قرمزی و سوزش پوست عرق سوز شده, درمان خراشیدگی،سوختگی،بخیه،پوست خشک،دارای اگزما،حساس و آسیب دیده و التهابات ادرار سوختگی نوزادان, درمان فوری و بسیار مناسب التهاب و حساسیت پای نوزادان, قابلیت ترمیم‌کنندگی بالا, محافظت بالا از لایه‌ی دفاعی پوست

برند

اون

حجم

40

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فروش ویژه
کرم ترمیم‌کننده اون مدل سیکالفیت حجم 40 میلی لیتر
کرم ترمیم کننده سیکالفیت Cicalfate اون Avene حجم 40 میل
- +
سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)