سرم آبرسان صورت نوتروژنا هیدرو بوست Neutrogena Hydro Boost حجم 30 میلی لیتر

ویژگی‌ها
روش مصرف: میزان 2 تا 3 قطره از سرم آبرسان کپسولی نوتروژینا را بعد از شستن پوست روی پوست تمیز صورت خود بمالید تا جذب شود. برای تاثیر بهتر محصول میتوانید بعد از آن از مرطوب کننده نیز استفاده کنید.
برند: نوتروژنا
عملکرد: احیای رطوبت و فربگی پوست, انرژی بخشی پوست, تست شده توسط متخصصین پوست, حاوی کپسول های کروی آنتی اکسیدان و ویتامین E, حاوی گلیسیرین جهت افزایش جذب رطوبت, حاوی هیالورونیک اسید خالص شده جهت آبرسانی, فاقد پارابن, فرمول آبرسان قوی پوست, محافظت از پوست در برابر پیری و رادیکال های آزاد
حجم: 30 میل
مناسب برای: پوست های مستعد جوش
ارسال سفارشات شهر پارسیان با پیک موتوری
ارسال سفارشات شهرستان های دیگر با پست پیشتاز
free-shipping
قیمت محصول در تاریخ شنبه 31 شهریور بروز شده است.
490٫000 تومان

توضیحات تکمیلی

روش مصرف

میزان 2 تا 3 قطره از سرم آبرسان کپسولی نوتروژینا را بعد از شستن پوست روی پوست تمیز صورت خود بمالید تا جذب شود. برای تاثیر بهتر محصول میتوانید بعد از آن از مرطوب کننده نیز استفاده کنید.

برند

نوتروژنا

عملکرد

احیای رطوبت و فربگی پوست, انرژی بخشی پوست, تست شده توسط متخصصین پوست, حاوی کپسول های کروی آنتی اکسیدان و ویتامین E, حاوی گلیسیرین جهت افزایش جذب رطوبت, حاوی هیالورونیک اسید خالص شده جهت آبرسانی, فاقد پارابن, فرمول آبرسان قوی پوست, محافظت از پوست در برابر پیری و رادیکال های آزاد

حجم

30 میل

مناسب برای

پوست های مستعد جوش

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

سرم آبرسان صورت نوتروژنا هیدرو بوست Neutrogena Hydro Boost حجم 30 میلی لیتر
سرم آبرسان صورت نوتروژنا هیدرو بوست Neutrogena Hydro Boost حجم 30 میلی لیتر
490٫000 تومان
سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)